منجی آخر زمان از دیدگاه ادیان الهی

معنای انتظار-اهمیت انتظار-انتظار در ادیان الهی

منجی آخر زمان از دیدگاه ادیان الهی

معنای انتظار-اهمیت انتظار-انتظار در ادیان الهی

هر که دراین بزم مقرب تر است جام بلا بیشترش می دهند

همیشه زندگی سختی هایی داشته و غم وغصه ها اونقدر تلخ وسخت بودند که کفرمون در اومده ،و هزاردری-وری به خودمون و اطرافمون گفتیم ،

اما  این سختی ها قرار من وتو رو بسازه .

آره  قراره ساخته بشیم تا هر کی دیدمون کیف کنه ،لذت ببره !

پس بیائیم یه جور دیگه به سختی ها نگاه کنیم 

بیائیم میم مشکلات را بر داریم تا ...

اون موقع است که همیشه می گیم الحمدلله

خدایا: راضیم به رضای تو

این همه زیبایی نشان کوچکی از لطف ومهربانی توست ای کریم

شبی ازشبها،مردی خواب عجیبی دید که در عالم رویا پا به پای خداوند روی ماسه های ساحل دریا قدم می زند و در همان حال ،در آسمان بالای سرش ، خاطرات دوران زند گیش به صورت فیلمی در حال نمایش است. اوکه محو تماشای زندگیش بود.ناگهان متوجه شد که گاهی فقط جای پای یک نفر روی شنها دیده می شود وآن هم وقتهایی است که او دوران پر درد و رنج زندگیش را طی می کرده است .بنا براین با ناراحتی به خدا که در کنارش راه می رفت رو کرد وگفت: پروردگارا...توفرموده بودی که اگر کسی به تو روی آورد وتو را دوست بدارد ،در تمام مسیر زندگی کنارش خواهی بود و اورا محافظت خواهی کرد .پس چرا در مشکل ترین لحظات زندگی ام فقط جای پای یک نفر وجود دارد ،چرا مرا تنها گذاشتی؟خداوند لبخندی زد وگفت :بنده عزیزم من دوستت دارم و هرگز تو را تنها نگذاشته ام.زمانهایی که در رنج وسختی بودی،من تو را روی دستانم بلند کرده بودم تا به سلامت از موانع و مشکلات عبور کنی !      

                                                                                      بر گرفته از کتاب نشان لیاقت عشق