منجی آخر زمان از دیدگاه ادیان الهی

معنای انتظار-اهمیت انتظار-انتظار در ادیان الهی

منجی آخر زمان از دیدگاه ادیان الهی

معنای انتظار-اهمیت انتظار-انتظار در ادیان الهی

فرا رسیدن ایام سوگواری امام حسین تسلیت باد

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی چهره آزاد چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:18 ب.ظ http://larestanf.blogfa

سلام .خسته نباشید. وبلاگتون جالب بود دستتون درد نکنه اما اطلاعات کافی و به روز نبود.بیشتر وقت بذارید. امیدوارم در تمام مراحلزندگی موفق و موید باشید . باز هم از این سعی و تلاشی که کرئید کمال تشکر را دارم .

سلا م ،اُمیداوارم حالتون خوب باشه .امروز 30 بهمن ماهه وقتی یاداشتتون رو دیدم بسیار خوشحال شدم .واز اینکه برام نظر گذاشتید بسیار ممنونم ،هم اندیشی وهم دلیتون من رو به نوشتن دلگرم می کنه ،راستش رو بخواین من همون روز که آدرس وبلاگتون رو گرفتم از وبلاگتون دیدن کردم،وبسیار !!!!!!!!!!!!!!!!!!... اصلاً فکر نمی کردم وبلاگتون به این زیبایی باشه ،خیلی حسودیم شد و روم نشد براتون نظر بذارم ،اما یاداشتتون باعث شد که اعتراف کنم بهترینید ،به خاطر مسافرت سه هفته ای که داشتم متاسفانه کمی دیر جواب یاداشتتون رو میدم ، ، راستی شیرینی یا دتون نره !؟
در کلاس زندگی درس های گوناگونی هست ، درس دست یافتن به آب و نان ، درس زیستن کنار این و آن
، درس مهر ، درس قهر ، درس آشنا شدن،درس با سرشک غم زهم جدا شدن.
هرگز ازتون خداحافظی نمی کنم وباز مشتاق دیدارتون هستم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد